ברוכים הבאים לאזור שותפים שלנו

כיצד ניתן לשווק את הקורסים?


את שירות האיתותים ותוכניות ההכשרה והליווי ניתן לשווק בכל פלטפורמה אפשרית ובכל דרך חוקית, הכי חשוב זה להפיץ כמה שיותר את הלינק האישי, להביא כמה שיותר רכישות וכך לקבל כמה שיותר כסף והטבות. אנו מעניקים למשווקים שלנו סרטונים מוכנים מראש מדריכים והקלטות, מה שנשאר לכם זה לעלות אותם בטיקטוק או בכל פלטורמה אחרת, לתייג אותנו ולהצמיד את הקישור שותפים שלכם. צפו בסרטון ההדרכה שיסביר לכם בסרטון ההדרכה המוצרף לכאן על מנת לשווק בצורה הכי אפקטיבית. כל האפשרויות פתוחות, העיקר להביא כמה שיותר לקוחות.

אז איך זה עובד?

אנחנו מאפשרים לכל משווק לקבל לינק מיוחד משלו לשירות האיתותים ולתוכניות ההכשרה והליווי, אתם תוכלו להכנס לאתר ולראות בכל רגע נתון כמה מכירות היו דרך הקישור שלכם, אילו מוצרים ומה העמלה שלכם. כל לקוח חדש שיגיע על ידי אותו קישור יזכה אותכם בעמלה של 10% בנוסף לעמלה כל 5 אנשים שתביאו תעלו רמה ותקבלו הטבות 🎁

כיצד מקבלים את התשלום?

כאמור, על כל רכישה שתגיע דרך הלינק האישי המשווק יצבור עמלה מסכום המכירה, התשלום יבוצע לחשבון בנק ישראלי בלבד של הלקוח, את חשבון הבנק יש להזין בשלב ההרשמה למערכת השותפים. במידה והלקוח מעוניין לקבל תשלום באמצעות אמצעי תשלום אחר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. המינימום לקבלת הינו שתי מכירות לפחות.

משווק רמה 1 - 5 מכירות קבלת מנוי לחודשיים בקבוצת ה V.I.P בשווי של 345₪

משווק רמה 2 - 10 מכירות העלאת אחוז העמלה ל 15% לכל מכירה

משווק רמה 3 - 15 מכירות קבלת קורס מסחר ממבחר תוכניות ההכשרה והליווי שלנו בשווי של עד 1580₪